Herendi legújabb romantikus vígjátéka a Futni mentem. Főszereplője egy anya (Udvaros Dorottya), aki férje halála után elhatározza, hogy teljesíti annak utolsó kívánságát, és lányaival (Lovas Rozi, Tenki Réka, Trill Beatrix) váltóban lefutja a maratont. Apró probléma, hogy egyikük sincs fizikálisan és mentálisan felkészülve a futásra. Az anya és lányai mellett ráadásul a rokonokat és barátokat is váratlanul éri a nők lehetetlennek tűnő vállalkozása.
Bárhogy is igyekszel, a múltaddal nem szakíthatsz. 2025-ben Valentin-napon az Oscar-díjas Ke Huy Quan (Minden, mindenhol, mindenkor, Loki) belecsap az első főszerepébe egy valószerűtlen hős alakjában: ő a látszólag simulékony ingatlanos, aki sötét titkot rejteget, amit kétségbeesetten próbál maga mögött hagyni. Vigyázat, spoiler: nem sikerül. Quan alakítja Marvin Gable-t, az ingatlanost, aki Milwaukee kertvárosi részén próbál boldogulni, ahol több „Eladó” tábla van a kertekben, mint fa. Gable kap egy vörös borítékot Rose-tól (az Oscar-díjas Ariana DeBose; West Side Story, Argylle: A szuperkém), egykori bűntársától, akit a sorsára hagyott, meghalni. És aki nem örül. Így hát Marvin most visszacsöppen a könyörtelen bérgyilkosok átverésekkel teli világába, és az ingatlanbemutatók háborús övezetekké válnak. Saját fivére, Knuckles (Daniel Wu; Tomb Raider, Warcraft), a lobbanékony alvilági góré veszi üldözőbe Marvint, akinek szembe kell néznie a döntéseivel, melyek most kísértik, és a múltjával, amit sosem temetett el…
Miután váratlan hívást kap felfedező őseitől, legénysége élén Vaiana nagy utazásra indul, s természetesen vele tart Maui is. Óceánia távol eső vidékein, rég elveszett vizeken át visz az útjuk, ahol olyan kalandokba keverednek, amilyenekről Vaiana még csak nem is álmodott.
Nina (Demeter Villő) legfőbb vágya, hogy író legyen, kreativitását az animációs filmrendező apjától (Mátray László) örökölte. Mindennapjait kétbalkezes bűvész öccse (Hárs Bonca) kavarja fel, s mivel az anyukája (Lovas Rozi) korán meghalt, a női mintát kissé merev nagynénje (Tenki Réka) nyújtja a családban. Amikor apja életébe új szerelem (Rujder Vivien) érkezik, Nina a szomszédban élő bohém írónő (Zsurzs Kati) iránymutatásait követve az írás segítségével dolgozza fel édesanyja elvesztését, és nyitja meg szívét az új családtag és az első szerelem (Kövécs Barnabás) előtt.
A SZEPTEMBER 5 feltárja azt a döntő pillanatot, amely örökre megváltoztatta a tévés közvetítések világát, és a mai napig hatással van az élő tudósításokra. Az 1972-es müncheni nyári olimpiai játékok alatt játszódó film az amerikai sportközvetítő stábot követi nyomon, akik gyorsan átálltak a sportközvetítésről a túszul ejtett izraeli sportolókról való tudósításra. A film az ő lencséjükön keresztül kínál friss nézőpontot ahhoz a közvetítéshez, melyet a becslések szerint egymilliárd ember követett élőben. A történet középpontjában Geoff (John Magaro), a fiatal és ambiciózus producer áll, aki mindenképp bizonyítani akar a főnökének, a legendás tévéproducernek, Roone Arledge-nak (Peter Sarsgaard). A német tolmács Marianne-nal (Leonie Benesch) és mentorával, Marvin Baderrel (Ben Chaplin) összeállva Geoff váratlanul átveszi az élő közvetítés irányítását. Ahogy a narratívák változnak, az idő sürget, és ellentmondásos pletykák kezdenek terjedni, ezalatt pedig a túszok élete veszélyben forog. Geoffnak nehéz döntésekkel kell megküzdenie, miközben szembe kerül a saját erkölcsi mércéjével.
Sonic, a sündisznó visszatér a mozivászonra karácsonykor az eddigi legizgalmasabb kalandjával. Sonic, Knuckles és Tails összefognak egy veszélyes új ellenféllel, Shadow-val szemben, aki egy rejtélyes gonosztevő, és olyan ereje van, amilyennel még egyiküknek sem volt dolga. És mivel a Sonic csapat képességeit ez a kihívás minden szempontból meghaladja, keresniük kell egy váratlan szövetségest, hogy megállítsák Shadow-t, és megvédjék a bolygót…
Delphine, a kiábrándult irodalomtanárnő jól bevált üzletet köt a diákjaival: békén hagyják, ő pedig 20-ból 19 pontot ad nekik. Ám a terv visszafelé sül el, amikor kiváló, de nem valós eredményeivel az osztálya kijut a nápolyi latin világbajnokságra. Súlyosbítja a helyzetet, hogy az igazgatónő túlbuzgó unokaöccsét választják ki kísérőnek. Hogy ne hagyja veszni lehetőséget, és mindenekelőtt megmentse kényelmes pozícióját, Delphine csak egyetlen megoldást lát: csalni! A klasszikus francia vígjátékok legszebb hagyományait követi ez a film, mely leginkább az 1980.-as ÉRETLENEK -el hagyományait követve, vígjátéki eszközökkel mutat rá, egy napjainkat meghatározó, az oktatás minőségét és a „kevésbé” elhívatott pedagógusoknak görbe tükröt mutató problémára.
Paddingtonnal mindig történik valami. Pedig boldogan és elégedetten él Londonban a Brown család padlásszobájában, ám kap egy levelet, és minden a fejére áll. A levél Peruból érkezik, és arról értesíti a kis medvét, hogy eltűnt imádott nagynénje, aki egy Nyugdíjas Medvék Otthonában éldegélt, és bingózással töltötte öreg napjait. Paddington nem habozik, és azonnal Peruba indul, hogy felkutassa Lucy nénit. A Brown család habozik, de azért vele megy. Kalandos, veszélyes és fordulatos útjuk során átvágnak a dzsungelen, hajótörést szenvednek, felkutatják Eldorádót, az elveszett aranyvárost, megküzdenek egy kóros aranylázban szenvedő kalandorral (Antonio Banderas), és végül szembesülnek egy olyan nagy titokkal, ami Paddington egész addigi életét megváltoztathatja…
A kétszeres Oscar-díjas Renée Zellweger visszatér abban a szerepben, amely meghatározta egy korszak romantikus hősnőit: a nőében, akinek utánozhatatlan viszonya az élethez és a szerelemhez újraértelmezett egy egész műfajt. A sorozat negyedik részében Bridget újra egyedül van, négy éve megözvegyült, amikor Mark Darcy (az Oscar-díjas Colin Firth) meghalt egy humanitárius misszió közben Szudánban. Bridget így egyedülálló anyaként neveli a kilencéves Billyt és a négyéves Mabelt, és érzelmileg ingatag állapotban van, noha kap segítséget hű barátaitól, sőt, még egykori szeretőjétől, Daniel Cleavertől (Hugh Grant) is. Barátai, Shazzer, Jude és Tom, kollégája, Miranda, az anyja és a nőgyógyásza, dr. Rawlings (az Oscar-díjas Emma Thompson) mind arra bíztatják, hogy találja meg útját az élet és a szerelem felé. Bridget tehát visszamegy dolgozni, sőt, még a randiappokat is kipróbálja, és hamarosan összeakad egy álmodozó, lelkes fiatalemberrel (Leo Woodall a Fehér lótuszból). Miközben a munka, az otthon és a szerelem között egyensúlyoz, Bridgetnek meg kell küzdenie a tökéletes iskolai anyukatársak kritikáival, az apját hiányoló Billy iránt érzett aggodalmaival, miközben kínos interakciókba keveredik fiának ultraracionális tanárával (az Oscar-jelölt Chiwetel Ejiofor). A szereplők közt ott van még az Oscar-díjas Jim Broadbent és a BAFTA-díjas Gemma Jones Bridget szüleinek szerepében, valamint egy új arc, Isla Fisher (Szemfényvesztők, A nagy Gatsby) aki Rebeccát, Bridget új szomszédját alakítja.
Az Emmanuelle egy fiatal nőről szól, aki megéli szexuális fantáziáit és egyre merészebb vágyai valósulnak meg.
A Winterstein iskola diákjai és varázslatos állatkáik újabb izgalmas kihívások elé néznek. Most rajtuk a sor, hogy megvédjék az erdőt és kibontakoztassák egyéni tehetségüket, még ha ez próbára is teszi barátságukat. A társaságukhoz egy sznob macska és egy vegán krokodil is csatlakozik, akikkel együtt vetik bele magukat az új tanév kalandos eseményeibe. Egy különleges divatbemutatónak és egy komoly fenyegetésnek néznek elébe, miközben a szerelem is egyre fontosabb szerepet játszik történetükben.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt… …a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Röviddel azután, hogy személyesen találkozik az Amerikai Egyesült Államok frissen megválaszott új elnökével, Thaddeus Ross-szal, Sam Wilson egy nemzetközi incidens kellős közepén találja magát. Mielőbb rá kell jönnie, milyen cél vezérli az alávaló, globális terv végrehajtóit, különben az értelmi szerzője az egész világot vörösre festi.
Romy (Nicole Kidman), egy befolyásos vezérigazgató kockára teszi karrierjét és a házasságát, amikor szenvedélyes viszonyba kezd a nála jóval fiatalabb gyakornokával, Samuellel (Harris Dickinson). Az erotikával túlfűtött, bizarr játékokkal teli románcuk egyre furcsább fordulatokat vesz, a nő pedig elbizonytalanodik, hogy az alá-fölérendelt viszonyukban valójában ki irányít.
Amikor egy kutya és egy rendőrtiszt együtt megsérül bevetés közben, egy életmentő műtét megváltoztatja a történelem menetét, mivel megszületik a Szimat, a kutyaember. A félig kutya, félig ember Szimat arra esküdött fel, hogy szolgál és véd – amíg el nem terelik a figyelmét a mókusok -, miközben kitartóan hajszolja ősellenségét, a szupergonosz Petey-t, a Macskát. Ám Szimat és Petey versengését felforgatja Petey imádnivaló cicaklónjának, Lil Petey-nek az érkezése, mivel ő mindkettejük alól kihúzza a szőnyeget. A Szimat naplója humorral, csibészséggel és szívvel tárja fel a szeretet (és a kiscicák!) erejét, hogy még a legádázabb (és szőrösebb!) ellenségeket is összehozza. A DreamWorks Animation új animációs filmje Dav Pilkey kutyakrimis sikerkönyvsorozatának fergeteges adaptációja.